دنیای مدگالریویدئو

با آینه هوشمند لباس پرو کنید

بدون اینکه لباس بپوشید با آینه هوشمند لباس پرو کنید.

آیا دوست دارید بدانید پوشیدن لباس مجازی چه حس‌و‌حالی دارد؟ تا حدودی عجیب و خنده‌دار است. شما برای اینکه چند چیز مختلف را به تن کنید، حتما لازم نیست ابزار خاصی داشته باشید. بدون اینکه بخواهید به فروشگاه یا بوتیک بروید می‌توانید لباس‌های مختلفی را به تن کنید و در کنار حس جدیدی را تجربه کنید.

 

وقتی وارد اتاق پرو می‌شوید چه حسی دارید؟ یک جای خیلی تنگ و کوچک که در آن یک آینه و چراغی با نور از پیش تعیین شده قرارگرفته است؛ بدون هیچ حق انتخابی در تنظیم نور آن، حتی اگر آن نورر مناسب نباشد. حال آینه هوشمند می‌خواهد کار را کمی برای ما ساده کند.

یکی از چالش هایی که پیش رو داریم اینست که باید در آن فضای به آن کوچکی لباس پرو کنیم.تازه مشکلات دیگر هم شروع میشوند لباس را با هر زحمتی که شده به تن کرده و متوجه میشویم که اندازه ما نیست.حالا باید سرک بکشیم و فروشنده را صدا کرده و از او بخواهیم سایز مناسب ما را به ما بدهد.شاید خیلی شانس بیاوریم که در همان لحظه درخواستمان اجرا شود و گرنه وضعیت کلافه کننده خواهد شد.

تکنولوژی این روزها راه‌های شگفت‌انگیزی را به دنیای مد ارائه کرده است و یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین راه حل‌ها، پرو هوشمند لباس است. اتاق پرو هوشمند فناوری است که به ما این امکان را میدهد که لباسی که انتخاب کرده ایم بدون اینکه پوشیده شود نمایش داده شود؛ این آینه در واقع همان مانیتور هوشمند است که میتواند لباس را روی تن مشتری نمایش دهد.
تا همین جا به طرز شگفت‌انگیزی غافل گیرشده ایم؛ اما اتفاقات دیگری هم وجود دارد. گزینه‌هایی روی این آینه برای ما نشان داده میشوند که توسط آن‌ها می‌توان سایز و رنگ دل‌خواه لباس را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه‌ی پرو، لباسی که انتخاب کرده‌ایم روی تن خودمان از طریق صفحه‌ی روبرو به شکلی کاملا واضح نشان داده خواهد شد. این فناوری هرگز قرار نیست ما را با محدودیتی مواجه کند و درست همانند هنگامی که در اتاق پرو، لباس می‌پوشیم و می‌چرخیم تا زوایای مختلف لباس را روی تن‌مان ببینیم، با پرو مجازی هم این امکان وجود دارد؛ طوری که با چرخش بدن تصویر لباس روی تن هم چرخیده خواهد شد و در نتیجه می‌توان دید کاملی از تمام زوایا داشته باشیم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن