آموزش و نگهداریاخبار و نکات

بهترین ها را در روز های فروش ویژه و تخفیف دار بخریم!

شما کسی را میشناسید که از کلمه حراج یا تخفیف ویژه خوشحال نشود؟همه ما عاشق همچین کلماتی هستیم البته این روز ها در تیپ تیک زیاد به گوشتان خواهد خورد.اما اینکه چگونه در میان این تخفیف ها بهترین را بخریم هنریست که ما به شما یاد میدهیم.

 

گام اول) لیست بنویسید

قبل از آنکه موبایل یا کامپیوتر را بردارید و برای خرید وارد سایت شوید، بهتر است یک لیست از همه آنچه را که تصمیم دارید در تخفیف آنلاین بخرید ، تهیه کنید. اینکه قبل از ورود به سایت در زمان تخفیف بدانید دقیقا به چه لباس‌هایی بیشتر نیاز دارید، باعث می‌شود سراغ دسته‌بندی‌های درستی بروید و آسان تر به آنچه که می‌خواهید بخرید برسید.

داشتن یک لیست از همه لباس‌ها، کفش، کیف یا اکسسوری‌هایی که نیاز دارید، درست مثل داشتن نقشه گنج در دستان شماست ، شما می‌دانید به کدام سمت باید بروید و چه چیزهایی را داخل سبد خریدتان قرار دهید.

گام دوم) زودتر از بقیه اقدام کنید

زمانی که حرف از حراج و تخفیف می‌شود، مسئله این است که چه کسی زودتر به آن دست پیدا میکند. اگر نمیخواهید با صحنه‌های غم‌انگیز تمام شدن محصولات یا پیدا نکردن سایز مناسب مواجه شوید بهتر است در همان ساعات اولیه روزهای فروش ویژه یا حراج‌های برندهای مختلف و تخفیف‌های فصلی اقدام کنید.

البته در مورد خرید اینترنتی به یاد داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است در روزهای مختلف به روز شده و تخفیف‌های بیشتری به محصولات متنوع‌تر افزوده شود. پس اگر فرصت دارید و دلتان یک خرید به صرفه می‌خواهد به شکل دائم سایت را چک کنید.

 

گام سوم) مقایسه کنید

نمونه‌های متفاوت از آنچه را که می‌خواهید کنار هم قرار دهید و با یکدیگر مقایسه کنید. تیپ تیک با توضیحات جزیی و کامل در مورد هر محصول  شما را در این مقایسه یاری میکند. جنس الیاف، ویژگی‌های تخصصی به ویژه در محصولات ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی و در نهایت قیمت، موارد مهمی هستند که می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید و از خرید خود اطمینان پیدا کنید.­

گام چهارم) خارج از فصل فکر کنید

یک نیم بوت شیک را در تابستان با قیمت عالی و مناسب پیدا کرده‌اید یا یک پیراهن نخی را در حراج فصلی زمستان می‌توانید با قیمت مناسب بخرید. این یک مزیت فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی است! اینکه می‌توانید در هر زمان برای هر فصلی که دلتان میخواهد خرید کنید و البته محصولات خارج از فصل را همیشه ارزان‌تر بخرید. بنابراین از کنار آنچه که توجه‌تان را جلب کرده است اما در این فصل به کارتان نمی‌آید، به سادگی گذر نکنید.

نکته قابل توجه دیگر این است که نیازهای آینده‌تان را هم در مد نظر داشته باشید. یک لباس یا کفش بیشتر که بعدا وقتی به آن نیاز دارید و البته وقت زیادی هم برای خرید کردن ندارید، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

گام پنجم) به نیازهایتان پایبند باشید

سایز درست را بخرید، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که می‌دانید آن‌ها را می پوشید و به این فکر کنید که لباس، کفش و کیف یا اکسسوری که انتخاب کرده‌اید چقدر با استایل‌تان و لباس‌هایی که در کمد دارید مطابقت دارد.

توجه به این نکات سبب می‌شود که از خریدتان پشیمان نشده و بهترین‌ها را از یک حراج یا فرصت فروش ویژه برای خودتان داشته باشید.

گام ششم) اجتماعی باشید!

عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرام یک فروشگاه می‌تواند به شما کمک کند که زودتر از همه از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه باخبر شوید و قبل از آنکه فرصت از دست برود، خرید کنید.

کانال تلگرامی (@tip-tik) و اینستاگرام (tiptik.co) تیپ تیک، به شما این اجازه را می‌دهند که نه تنها از حراج‌ها و فروش‌های ویژه آگاه باشید، بلکه بهترین محصولات را هم در هر زمانی که بخواهید پیدا کنید.

گام هفتم) قواعد خرید را بدانید

جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود” این جمله‌ای است که همه ما را در زمان خرید به ویژه روزهای فروش ویژه می‌تواند بترساند.اما نگران نباسید تیپ تیک راه حل مناسبی برای شما دارد.

لازم نیست حتما برای آنچه که خریده‌اید، اینترنتی پرداخت کنید، می‌توانید در زمان تحویل کالا، عملیات پرداخت را حضوری انجام دهید.

ورود به تیپ تیک 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن