اکسسوریزیبایی

۹ روش عوض کردن مدل موها

عوض کردن مدل مو  کلی روی زیبایی چهره تاثیر می‌گذارد. حال اگر به عنوان یک بزرگسال از مدل کنونی موهایتان راضی هستید و نمی‌خواهید تغییرش بدهید، خوب است با استفاده از بعضی اکسسوری مو برای خودتان تنوع ایجاد کنید و استایل شیک تری بسازید. موقع انتخاب زیورآلات مو بهتر است به نکاتی که در ادامه می‌خوانید، توجه کنید.

مدل مو بدون شلوغ کاری

ممکن است با خودتان بگویید «یک گیره می‌زنم این طرف موها و یکی هم آن طرف و با یک گل سر هم بقیه را پشت سرم جمع می‌کنم.» ما به شما توصیه میکنیم که این کار را نکنید. قانون کلی این است که هیچ وقت نباید به عنوان یک خانم بزرگسال که سن نوجوانی و شلوغ کاری را پشت سر گذاشته از چند وسیله‌ی تزئینی مو به صورت هم زمان استفاده کنید. این کار استایل شما را خراب می‌کند و باعث بد تیپی‌تان خواهد شد. یک وسیله انتخاب کنید اما آن یکی آنقدر زیبا باشد که به چیز دیگری نیاز پیدا نکنید.

راحتی حرف اول را می‌زند

بعضی تل ها بسیار زیبا و در عین حال روی زیبایی خانوم ها اثر مستقیم میگذارند اما استفاده از آنها مانند شروع یک دردسر است.در مورد انتخاب زیور آلات مو سراغ وسیله ای بروید که راحتی بیشتری داشته باشد. پس سراغ تل یا گیره ای که باعث میشود اذیت شوید نروید. اگر خیلی به تل‌ زدن علاقه دارید سراغ همزادشان، یعنی هد بندها یا تل‌های پارچه‌ای بروید که کمتر اذیتتان خواهند کرد. با این کار هم تغییر  مدل مو آسان می‌شود و هم دچار دردسر نخواهید شد.

دل به دریا بزنید

ممکن است شما هم مثل بیشتر خانوم های ایرانی از تنها وسیله ای که برای تغییر مو استفاده میکنید کش مو یا گل سر باشد.  شجاعت به خرج دهید و یک وسیله‌ی تازه امتحان کنید. کلی زیورآلات تزئینی زیبا برای تغییر مدل مو ها وجود دارند که استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث زیبایی بیشتر شما شود و حالتان را خوب کند. سراغ شانه‌ی مو، سنجاق سر و حتی هد بند بروید و ببینید کدام یک بیشتر به شما می‌آیند. برای این کار از دوست مورد اعتمادتان نیز میتوانید کمک بگیرید.

براق‌ یا ساده؟

این اصل ساده را به یاد داشته باشید، زیورآلات نگین دار و براق اغلب برای شب‌ها و مهمانی‌های شبانه مناسب اند و گزینه‌های ساده تر به درد روزها می‌خورند. بنابراین سعی کنید روزها به هیچ وجه سراغ سنجاق سری نروید که باعث جلب توجه کلاغ ها شود! در مورد زیورآلات نگین‌دار هم به خاطر داشته باشید بهتر است اصل سادگی در مورد آنها رعایت شود. مثلا اگر تل سر شما نگین دارد بهتر است نازک باشد و نگین‌هایش ریز باشند.

آنها رابا لباس‌هایتان ست کنید

یکی از نکاتی که توجه کردن به آن می‌تواند ظاهرتان را بهتر کند ست کردن زیورآلات مو با لباس‌هایتان است. مثلا اگر یک لباس مشکی با خال‌های سفید دارید می‌توانید از تلی با همین مدل پارچه‌ کمک بگیرید. اگر مدل لباسی که پوشیده‌اید سنتی است، سراغ گیره سری بروید که سبکی سنتی دارد، اگر رنگ لباس‌هایتان تند است سراغ هدبندی با رنگ تند بروید و در نهایت اگر ملایم پوشیده‌اید رنگ زیورآلات موهایتان را ملایم انتخاب کنید.

توجه به رنگ مو

افرادی که رنگ موهایشان تیره است می‌توانند از سنجاق سر گیره سر یا سایر زیورآلات مو با رنگ‌هایی مانند سرخابی، یاسی یا آبی استفاده کنند و خانم‌هایی با موهای بلوند می‌توانند از رنگ‌های سبز کم‌رنگ، صورتی روشن یا حتی زرد روشن برای زیبایی بیشتر مدل مو هایشان کمک بگیرند.

برای موهای فر

برای کسانی که موهای حالت‌دار یا فر دارند پیشنهاد میشود به راحتی سراغ این مدل سنجاق‌ها که در تصویر می‌بینید بروند، به خصوص وقتی که موهایشان را پشت سر جمع می‌کنند. این مدل‌ها به راحتی در موهای آن‌ها قرار می‌گیرد و ظاهرشان را شیک و به روز می‌کند.

کش سرتان را عوض کنید

کش مو های ساده داخل کشوی لوازم آرایشی هر خانمی پیدا می‌شود اما توجه به اینکه بدانید به عنوان یک خانوم خوش تیپ از چه کش سر هایی استفاده کنید که هم مناسب سنتان باشد و هم شکیل باعث زیبایی و درخشش بیشتر شما میشود. 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن