تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تماس بگیرید
شماره آگهی: 12455
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
خرید شال زمستانی

توضیحات آگهی

هنگام خرید شال پاییزه و زمستانه اولین چیزی که به ذهن خانم‌ ها می‌ رسد استفاده از رنگ ‌های گرم مثل طلایی، کرم و نارنجی می ‌باشد، اما باید بتوانید ترکیب رنگ مناسبی را با پارچه‌ هایی که ارائه می ‌شود ایجاد کنید، بنابراین جنس‌ های مختلفی از پارچه وجود دارد که می‌ توان آن ‌ها را برای شال پاییزه و زمستانه مورد استفاده قرارداد.

شال نخی
شال های نخی به‌ عنوان زیر مجموعه‌ ای از پارچه ‌های پنبه‌ ای معرفی می ‌شوند که به‌ هیچ‌ وجه سرما را از خود عبور نمی‌ دهند و با توجه به این‌ که گرما را حبس می‌ کنند به‌ عنوان مناسب‌ ترین جنس شال برای فصل های سرد سال معرفی می شوند.

شال نخی را به‌ راحتی می ‌توان اتو کرد و کمتر از روی سر لیز می‌ خورد، از طرفی بسیار سبک و نرم هستند، بنابراین می‌ توان بافت‌ های مناسبی از آن را برای فصل پاییز و زمستان خریداری کرد.

شال موهر
از دیگر پارچه‌ هایی که برای شال پاییزه و زمستانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد می‌ توان الیاف موهر را نام برد که ماده اولیه آن از موی بلند خرگوش یا بعضی از نژادهای بز و گوسفند مثل پشم گوسفند مرینوس بدست می ‌آورند که کیفیت الیاف آن‌ هم به شرایط زیست محیطی حیوان بستگی دارد.

هر چه قطر مو الیافی که شال موهر مورد استفاده قرار می‌ گیرد کم‌ تر باشد گران ‌قیمت تر است. با توجه به نرمی و صافی که این الیاف دارد ریسندگی آن بسیار سخت می باشد، بنابراین قیمت بسیار زیادی هم دارد.

در واقع باید بگوییم که پارچه موهر خاصیت رنگ پذیری بسیار زیادی دارند و کشسانی بسیاری از خود نشان می ‌دهند، از طرفی در برابر چروک مقاومت خوبی دارند، همچنین می‌ توانند رطوبت را به ‌خوبی جذب کنند.

شال پشمی
شال پشمی از دیگر پارچه هایی است که می ‌توانید در فصل‌ های سرد سال آن را مورد استفاده قرار دهید. در واقع با توجه به شروع سرما مردم استقبال زیادی از کالکشن های پاییزه می کنند که شما هم می ‌توانید تحت این شرایط به استفاده از شال ‌های پشمی بپردازند، این نوع از شال ‌ها معمولا با طرح چهارخانه و شطرنجی ارائه می ‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند.

شال ابریشم
گزینه دیگر برای انتخاب شال پاییزه و زمستانه پارچه ‌های ابریشمی هستند، اما از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. این نوع از شال ‌ها با توجه به بافت نرم و لطیفی که دارند در فصل‌ های سرد سال به‌ راحتی با هر نوع استایلی ست می ‌شوند.

اگر قصد استفاده از شال ابریشم را دارید بهتر است در مراسم‌ های رسمی و خاص آن را مورد استفاده قرار دهید، چراکه هنگام استفاده از با بارانی و پالتو هارمونی خاصی را ایجاد نمی‌ کند.

شال و روسری غیررسمی
گاهی اوقات ممکن است در موقعیت‌ های غیر رسمی قرار بگیرد و برای زندگی روزمره در فصل پاییز و زمستان به شال مناسبی نیاز پیدا کنید، بنابراین باید بتوانید جنسی از آن را انتخاب نمایید که شما را معذب نکند، چرا که شال پاییزه و زمستانه برای فضاهای غیررسمی به ‌صورت آزادانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از آن‌ جایی ‌که سبک و لطیف هستند برای روزمرگی گزینه مناسبی می‌ باشند.

شال پاییزه و زمستانه رسمی
هنگام خرید شال پاییزه و زمستانه باید موقعیت‌ های رسمی و غیررسمی را به ‌خوبی در نظر داشته باشید، چرا که برای موقعیت‌ های رسمی باید استایل لوکس و شیکی داشته باشید به‌ همین علت استفاده از شال ‌های مرتب می ‌تواند بر روی زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. مدل‌ های بسیاری در بازار موجود است که شما می‌ توانید آن‌ ها را خریداری کنید، اما بهتر است از شال ها زرق ‌و برق دار دور کنید و به خرید یک طرح ساده بپردازید.

فروش-پوشاک-بچگانه-دخترانه-پسرانه--در-مرجع-تخصصی-ثبت-آگهی-پوشاک-تیپ-تیک

دیدگاه خود را بیان کنید

1 review for خرید شال زمستانی

  1. صبا کریمی

    قیمتش چنده مدل های دیگه هم داره؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2