تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
پیراهن ساحلی عمده بندی تنسل طرح آفتابگردان | تولیدی پوشاک زنانه Pluswear

توضیحات آگهی

پیراهن ساحلی عمده بندی طرح آفتابگردان از پارچه نخ پنبه‌ای تولید می شود که دارای بافت نرم و راحت می‌باشد. این محصول در برابر شست و شوی مداوم دارای مقاومت بسیار بالایی است و یک گزینه مناسب برای پوشش افراد در تابستان به شمار می‌رود.

پارچه این لباس از عمده ترین انواع پارچه‌های موجود در بازار است که نسبت به پارچه‌‌های مصنوعی در سطح کیفی بالایی قرار دارد. طراحی گل‌های آفتابگردان بر روی این لباس، بیانگر زیبایی و لطافت دخترانه است. ساحلی نخی دارای جنس بسیار نرم و خنک می‌باشد که در طرح و رنگ شاد، تولید شده و بهترین نوع پوشش برای استفاده روزانه است.

لباس‌های ساحلی برای اکثر افراد یادآور احساس راحتی و آزادی است و یک انتخاب هوشمندانه برای سفر به شهر‌های ساحلی و گرم می‌باشد. طراحی این محصول به صورت تک رنگ جذاب بوده و در بسته‌های ۶ عددی تولید و عرضه می‌شود. اندازه این کار به صورت فری سایز بوده و برای سایز‌های ۳۶ تا ۴۶ مناسب است.

همچنین تمامی افراد با فرم‌های بدنی مختلف می‌توانند این لباس را انتخاب کنند. جنس پارچه پنبه‌ای یا نخ پنبه‌ای، طبیعی است و مناسب برای انواع افراد با پوست‌های حساس می‌باشد. ساحلی بندی تنسل طرح آفتابگردان به گونه‌ای طراحی می شود که تمامی بانوان به ویژه دختران جوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

این لباس در دسته پوشش‌های ترند قرار دارد و یک گزینه برای کامل کردن استایل مسافرتی و روزانه به شمار می‌آید. ساحلی بندی تنسل از طرفداران بسیاری برخوردار است و علاوه بر جذابیت، ظرافت و زیبایی اندام را به خوبی نشان می‌دهد. اگر به دنبال یک لباس با ظاهری فانتزی و شیک هستید ساحلی تنسل پیشنهاد ما به شماست.

تولید انواع تاپ تیشرت ست های شیک مجلسی👘
ارسال به سراسر کشور📦🚛✈️
ادمین ثبت سفارش: @Modanehstore
💠خرید حضوری و آنلاین پیراهن ساحلی عمده بندی 🌐
۰۹۳۵۲۸۱۸۹۹۰- ۰۲۶۳۳۵۲۱۲۹۳
وب سایت رسمی عمده فروشی پلاس:
www.modaneh.com
🏪آدرس:کرج، گلزار غربی، اختر غربی، روبروی شهرک مترو، پ ۵۰۸, درب طوسی تک زنگ

فروش-پوشاک-بچگانه-دخترانه-پسرانه--در-مرجع-تخصصی-ثبت-آگهی-پوشاک-تیپ-تیک

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیراهن ساحلی عمده بندی تنسل طرح آفتابگردان | تولیدی پوشاک زنانه Pluswear”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2