سبک پوشیدنزنانه

ساخت استایل شیک زنانه با لباس های گلدار

بهار از راه رسیده است و در این فصل میتوان طیف وسیعی از لباس های طرح دار را پوشید یکی از این لباس ها لباس های گلدار هستند که خانم ها علاقه بسیاری به آنها دارند با توجه به اینکه لباس های گلدار زنانه در انواع طرح ها موجود میباشند و بسیار متنوع هستند برای ست کردن انها لازم است به چند نکته توجه کنید.

به گل های لباس توجه کنید

گل های لباس تنوع زیادی دارند و از گل های ریز گرفته تا گل های بزرگ و انواع و اقسام رنگ ها. به شما توصیه میکنیم اگر میخواهید در مرکز توجه باشید گل هایی بزرگ را انتخاب کنید و اگر تمایلی ندارید زیاد جلب توجه کنید میتوانید گل های ریز یا متوسط را امتحان کنید.

اگر میانسال هستید بهتر است از گل های درشت و ااگر جوان تر هستید بهتر از از گل های ریز با رنگ های ملیح استفاده کنید.

تراکم طرح های لباس

تراکم طرح های لباس به شما کمک شایانی میکند که لاغرتر دیده شوید. اگر لباسی با تراکم بالا را انتخاب میکنید باعث میشود مغز دچار سردرگمی شده و از طرحی به سمت طرح دیگر رود و به عبارتی باعث میشود سایز بدن شما چندان به چشم نیاید

خانوم های مسن چه بپوشند؟

با توجه به اینکه این خانم ها مرز ۴۰ سالگی را رد کرده اند میتوان به آنها توصیه کرد که از لباس هایی با طرح های ملایم و آرایشی به همین سبک استفاده کنند. از آنجایی که خانم ها در این دوره به پوشش خود بسیار اهمیت میدهند و نمیخواند ریسک کنند رنگ هایی با تناژ گرم و ملایم بسیار مناسب است.

پوشیدن لباس مجلسی گلدار

لباس مجلسی  زنانه در انواع سبک ها و مدل روز به روز تغییر میکند،  لباس مجلسی های گل گلی کوتاه برای دخترخانم ها و لباس مجلسی های گلدار بلند برای خانم های جوان مناسب اند.

لباس مجلسی گلدار

لباس مجلسی های گلدار در انواع آستین دار، بدون آستین، دامن کلوش و مدل ماهی وجود دارند که رنگ های بسیار شاد و دوست داشتنی دارند. این مدل لباس ها برای پوشیدن در جشن ها و مجالس مختلف مناسب هستند و بهتر است با کفش پاشنه بلند ست شوند.

کت های گلدار

یکی از ترند هایی که امسال مورد استفاده قرار گرفته کت های طرح دار است اگر شما به طرح های گلدار علاقه من هستید میتوانید پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید و از یک خیاط بخواهید که کت دلخواه شما را برایتان بدوزد.

اکسسوری های گلدار

اگر میخواهید خاص و منحصر به فرد باشید و از طرفی دلتان نمیخواهد که در تمام استایل خود از لباس های گلدار و پترن های گل استفاده کنید میتوانید از اکسسوری هایی گلداری چون کیف یا شال و روسری استفاده کنید و این اکسسوری ها را در استایل خود قرار دهید

بلوز شلوار های گلدار

اگر میخواهید در سبک روزانه خود از آیتم های گلدار استفاده کنید پیشنهاد ما به شما بلوز و شلوار میباشد. بلوز شلوار یک گزینه مناسب برای یک روز دلچسب و ساخت یک استایل کژوال است.

از بلوز شلوار گلدار میتوانید در مهمانی های خودمانی یا عصرانه ها استفاده کنید. از کت دامن گلدار زمانی استفاده کنید که مهمانی شما کمی رسمی باشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن