دنیای مد

مد زنانه پاییزی که از حالا هم می‌توانید آن ها رابپوشید!

دنیای مد هم درست همانند دنیای تکنولوژی همیشه یک قدم جلوتر است، یعنی از همین حالا هم می‌توانید تمام مدهای پاییز و زمستان سال ۲۰۱۹ را مشاهده کنید و بپوشید! البته شاید در گرمای این روزهای تابستانی دیدن مدهای پاییز و زمستان به نظرتان پوچ و بی‌فایده بیاید، اما ۷ مد زنانه پاییز اینجا هستند که می‌توانید خیلی ساده و راحت آن‌ها را در تیپ تابستانی خودتان قرار دهید!

برای داشتن این مدهای لباس و اکسسوری زنانه منتظر مهر نمانید! از مد جلو بزنید و از حالا تیپ تابستانی مد روز خودتان را با تازه‌ترین ترندهای پاییز ست کنید!

طرح‌های باغ وحش (به طور کلی ANIMAL PRINTS)

طرح‌هایی مانند گورخری، پلنگی و پوست ماری و هر طرح دیگری برگرفته از پوست حیوانات از جمله مدهای زنانه پاییزی است که  از حالا می‌توانددر استایل شما قرار گیرد. به آوای طبیعت دل بسپارید و یک دامن پلنگی، یک شومیز شیک خنک یا نیم بوت جذاب با طرح پوست حیوانات را در استایل تابستانیتان قرار دهید.بدین ترتیب هم استایل زیبایی دارید و هم به روز هستید.

 

 

ترکیب رنگ‌های روشن اولیه (BRIGHT PRIMARY COLORS)

زرد روشن، کاربنی یا قرمز آلبالویی روشن هر کدام به تنهایی چشم را خیره میکنند اما زمانی در کنار هم قرار می‌گیرند و در یک لباس زنانه با یکدیگر ترکیب می‌شوند، یک ترکیب جذاب از رنگ ها را بوجود می آورند.

اگر فکر میکنید که مد پاییزی امسال باید سرشار از رنگ های تیره باشد باید به شما بگویم که در اشتباه هستید.این مد رنگارنگ نه تنها برای پاییز بلکه بیشتر برای تیپ تابستانی شما مناسب است. یک لباسی را انتخاب کنید که این رنگ های جذاب را در خود داشته باشد یا اینکه میتوانید مانند یک بانوی خوش سلیقه لباس ها و اکسسوری هایتان را به گونه ای ست کنید که این رنگ های زیبا در ان قرار داشته باشد.

 

مدل گرنبند لایه لایه (LAYERED PENDANT NECKLACES)

آیا در استایل زنانه از یک گردنبند خاص تر و متفاوت تر هم داریم؟بله سه یا چهار گردنبند خاص.

مد زنانه پاییز امسال پر است از گردنبندهای  لایه لایه با اندازه‌های مختلف ! اگر می‌خواهید این مد را در استایل خودتان استفاده کنید فقط کافی است همه فلزهای را یکسان نگه دارید (همگی طلایی یا همگی نقره‌ای رنگ) اگر این کار را نکنید باعث بهم ریختگیتان میشود

دامن جین (DENIM SKIRTS)

منظور دامن کوتاه دخترانه با طرح جین نیست! مد سال ۲۰۱۸ و سپس بعد از آن هم مد ۲۰۱۹ روی فاق و قد بلند تاکید خاصی دارد. امسال بار دیگر دامن میدی به مد لباس زنانه برگشته است، یک دامن جین فاق بلند با قد میدی و جزییاتی همانند دکمه‌های فلزی خاص یا دوخت‌های خلاقانه، مد زنانه پاییز ۲۰۱۹ است، یک مد که فصل برایش مهم نیست و می‌توانید از حالا آن را در تیپ تابستانی خود بپوشید.

 

 

کیف بافته شده (BEADED BAGS)

این مدل کیف های زنانه در تابستان هم استفاده میشود اما احتمالا در پاییز آینده طرفداران بیشتری خواهد داشت.این نوع مدل کیف به احتمال زیاد یادآور کیف های کوچکی است که در کودکی همراهتان بود.

اما به هر حال این کیف های کوچک و با نمک از تیپ های دخترانه عبور کرده و جای خود را در مد لباس زنانه باز کرده اند.اغلب رنگ هایی مثل سفید شیری یا مشکی دارند وبه شما اجازه میدهند یک ظرافت لطیف و دخترانه را تجربه کنید.

به این مدل کیف به عنوان یک جایگزین کوچک و کاربردی برای کیف‌های کلاچ (clutch) مهمانی نگاه کنید.

 

نارنجی آتشین (BURNT ORANGE)

رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای یا قرمز تیره درخششی عجیب به پوست‌های روشن میدهد!پس یک نوع سارافون یا پیراهن با رنگ قرمز آتشین در کمد لباس خود جای دهید.این رنگ هم در تابستان میتواند حس خنکی را به شما القا کند و هم با گرمی رنگ های پاییزی هماهنگی دارد.

این رنگ جذاب را به تیپ مهمانی خودتان اضافه کنید، با رنگ‌های تابستانی دیگر مثل سبز ست کرده  و بعد با یک جفت صندل زنانه استایل خودتان را کامل کنید.

 

روش راه راه‌های رنگی (TIE-DYE)

تای دای (TIE-DYE) یک واژه مدرن است که به تکنیک رنگ کردن پارچه به صورت دستی و با روش‌های سنتی اشاره دارد. لباس‌هایی با خطوط رنگی نامنظم، مدل های خوبی از این هنر هستند!

البته که لازم نیست که خود شما لباس‌ها را  رنگ کنید!برندهای مختلف این کار را برای شما انجام خواهند داد، فقط کافی‌ست بهترین انواع این راه راه های زیبا را در کمد لباس خودتان جای دهید.

برای آنکه یک ترکیب ملایم و جالب داشته باشید، تعداد رنگ‌های استفاده شده در یک تکه لباس نباید بیشتر از دو یا سه تُن رنگی نزدیک به هم باشد.بقیه بخش‌های استایل خودتان را با رنگ‌های ساده مثل متالیک پر کنید.

مدهای سفارش شده بالا پیشنهادات مجله مد purewow از قلب مد زنانه پاییز برای استفاده در تیپ تابستانی شما است!

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن