سبک پوشیدنمردانه

۵ آیتم ضروری برای داشتن یک استایل روزمره جذاب

شاید فکر کنید داشتن یک استایل روزمره زیبا  آسان باشد اما اگر به دنبال ساخت استایل روزمره مردانه جذاب و منحصر به فرد خودتان هستید باید به شما بگویم که باید در انتخاب لباس و قرار دادن آیتم ها کنار هم کمی دقت بیشتری داشته باشید. اگر به خوبی با انواع استایل نداشته باشید نمیتوانید با یک ظاهر  مناسب از منزل خارج شوید.

۵ آیتمی که هر مردی باید داشته باشد:

شلوار مناسب بپوشید.

در استایل روزمره مردانه از شلوار های اسلش یا جین استفاده میشود. این دو گزینه انتخاب مناسبی برای استایل روزمره میباشند. شلوار های اسلش ظاهر شما را کمی اسپرت تر نشان میدهد اما به هر حال اگر سن شما مناسب پوشیدن شلوار های اسلش یا جین های تنگ نیست میتوانید از انواع شلوار جین راسته استفاده کنید.

نکته! اگر میخواهید اقتصادی عمل کنید و دلتان نمیخواهد هزینه بسیاری را خرج خرید لباس کنید به سراغ یک شلوار جین مردانه با تناژ تیره و شلوار جین دیگری با تناژ روشن بروید. از رنگ تیره در فصل های سرد سال و از رنگ روشن در فصول گرمتر سال استفاده کنید.

رنگ سفید را فراموش نکنید.

تیشرت در استایل روزمره جایگاه مخصوصی دارد اما داشتن یک تیشرت سفید برای هر مردی ضروری است. تیشرت سفید قابلیت های بسیاری دارد که در نهایت باعث میشود در آن احساس راحتی کنید.

در خرید تیشرت سفید به این نکته توجه کنید که آستین های آن نه باید خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد برای انتخاب یقه هم به قد گردن خود توجه کنید، اگر گردن کوتاهی دارید با خیال راحت به سراغ تیشرت های یقه هفت بروید. یقه هفت باعث میشود سن شما کمتر از چیزی که هستید به نظر برسد.

انتخاب یک پیراهن راحتی

به کمد لباس هایتان نگاهی بیاندازید دقیقا همان پیراهن هایی که به درد مراسم های رسمی نمیخوردند برای استایل روزمره استفاده میشوند.

درست همانند یک تیشرت سفید، داشتن یک پیراهن در استایل روزمره شما لازم است. در خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که رنگ های تیره مانند طوسی، سورمه ای یا مشکی با بیشتر لباس ها ست میشوند.

جوراب با طرح های متفاوت

اصطلاح جوراب های خوشحال به گوشتان خورده است؟ جوراب های خوشحال به جوراب هایی گفته میشود که دارای طرح های بانمک هستند و معمولا رنگ های تند و متضاد دارند.

احتمالا چند جفت از این جوراب ها در قفسه جوراب های خود دارید و اگر هم ندارید یکی دو جفت از این جوراب هارا به آنجا اضافه کنید. در استایل روزمره میتوانید از انها بهره ببرید و با خیال راحت انها را بپوشید اما اگر از واکنش اطرافیانتان میترسید به سراغ انها نروید و این جوراب ها را در  زمانی به پا کنید که در کنار دوستان نزدیکتان هستید.

این جوراب ها را با یکی از اجزای لباستان ست کنید و از آنجا که این جوراب ها ساق بلند هستند پس ست کردن آنها میتواند جذاب باشد.

کوله پشتی یا کیف دستی؟

به عنوان آخرین آیتم استایل روزمره مردانه کوله پشتی و انواع کیف دستی را به شما پیشنهاد میکنیم. آقایان اغلب عادت ندارند از کیف استفاده کنند و ترجیح میدهند همه وسایل ضروری خود را در جیب هایشان قرار دهند و بعد برای پیدا کردن یکی از آنها کل جیب هایشان را خالی کنند.

اگر پیرو مد هستید میدانید مدتی است استفاده از کیف جزو دنیای مد قرار گرفته است اگر هم پیرو مد نیستید باز هم به شما توصیه میکنیم که از یک کیف کمری یا کیف پستچی استفاده کنید زیرا استفاده از کیف به لوازم شما نظم میدهد.

برای خرید کیف یا کوله پشتی، کیفی را انتخاب کنید که ضد آب باشد.برای انتخاب رنگ کیف یا کوله پشتی خود بعد از اتمام خرید های خود اقدام کنید تا به راحتی بتوانید آیتم های استایلتان را با آن ست کنید.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن