زنانهسبک پوشیدن

نکات ضروری برای خوش پوشی در استایل دانشجویی دخترانه

هر لباس و پوششی را باید نسبت به مکان آن پوشید نوع لباس باید با مکانی که میخواهید بروید تناسب داشته باشد. دانشگاه هم جزو مکان های عمومی و آموزشی است که باید سبک  مربوط به آن محیط را برای آن انتخاب کرد. البته در دانشگاه های ایرانی نوع پوشش هم فرق دارد ، برخی از دانشگاه ها پوشش خاص خود را دارند ولی بعضی دانشگاه ها آزادتر هستند و میتوان تیپ و استایل های شیک و خاص خود را برای ورود به دانشگاه بپوشید. در این مقاله میخواهیم به شما ایده هایی دهیم که ببینید چگونه میتوان در عین داشتن استایل مورد پسند دانشگاه و محیط های آموشی ، شیک و زیبا هم باشید.

قبل از همه به راحتی خود توجه کنید ، پس حتما دقت کنید لباس حتما اندازه تان باشد. مثلا اگر لباس شما تنگ باشد و شما در آن راحت نباشید ، قطعا زیبا نیز بنظر نخواهید آمد.

قبل از هر چیزی به این نکات توجه داشته باشید:

۱-اندازه بودن لباس:مطمئن شوید هر لباسی که میخواهید بخرید اندازه شماست

۲-پاکیزگی لباس:حتی اگر لوکس ترین لباس ها هم تمیز نباشد باز هم زیبایی خود را از دست میدهند.پس این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه لباس تمیز بپوشید.

۳-مرتب بودن لباس:چروک بودن لباس باعث میشود که به طرف مقابلتان این اجازه را بدهید که فکر کند شما برای خودتان و استایلتان ارزش قائل نیستید.پس همیشه لباس هایتان را آویزان کنید تا چروک نشود.

۴-به کفشتان اهمیت دهید:اولین چیزی که از استایل شما دیده میشود کفش است پس یک کفش راحت و در عین حال زیبا انتخاب کنید.

۵-کیف مناسب:اندازه کیف بستگی به حجم وسایلتان دارد اما خوب است حداقل دو کیف مناسب داشته باشید. از کوله پشتی میتوانید برای روزهایی استفاده کنید که وسایل بیشتری دارید و زمانی که وسایل کمتری به همراه دارید از یک کیف دستی استفاده کنید.

۶-اکسسوری های ساده:اکسسوری ها به بهبود استایل شما کمک میکنند استفاده از یک ساده ساده و شیک یا یک دستبند میتواند به شما کمک کند.

 

۱)استایل دانشجویی کژوال و روزانه :

در استایل های روزانه از طرح های ساده استفاده کنید.برای ساخت یک استایل ساده شیک و راحت باید این نکات را رعایت کنید:

  1. از کفش های کتانی یا تخت استفاده کنید
  2. بهتر است از طرح های ساده استفاده کنید
  3. یک کوله پشتی یا یک کیف دوشی اسپرت را انتخاب کنید.
  4. از اکسسوری های ساده در استایل خودتان استفاده کنید.

۲)استایل دانشجویی اسپرت :

برای آن روزهایی که دوست دارید یک لباس راحت و ساده داشته باشید، به سراغ تیپ اسپرت بروید. در تیپ اسپرت دانشجویی فقط کافی است هارمونی رنگ ها را رعایت کنید.به سراغ رنگ های طبیعی و ساده بروید که به سادگی با هم ست می شوند. کتانی ها یا کفش ورزشی برای این استایل مناسب هستند.ست کوله پشتی و کتانی عالی است و استایل اسپرتتان را میسازد همچنین میتوانید از کیف های بزرگ  رودوشی هم استفاده کنید.

۳)استایل دانشجویی جین :

خیلی از دختران جوان طرفدار جین هستند، از مانتو و شلوار تا کیف و کفش را می‌توانند از بین طرح‌های جین انتخاب کرده و با هم بپوشند،اما ست کردن جین هم قواعدی دارد:

  1. اگر از مانتو یا بلوز جین استفاده میکنید شلوارتان را از جنس دیگری انتخاب کنید.
  2. هرگز از دو لباس جین همرنگ استفاده نکنید.
  3. اگر دوست دارید مانتو و شلوار جین را با هم بپوشید در رنگ های آنها تفاوت ایجاد کنید.
  4. با لباس های جین به سراغ کیف و کفش روزمره بروید.

 

نکاتی در مورد پوشیدن مانتو دانشجویی:

ضرورتی ندارد مدل مانتو و تیپ دانشجویی شما همواره یک طرح ساده و روزمره داشته باشد. از طرح های خاص تری را هم برای رفتن به دانشگاه استفاده کنید.اما مانتویی که انتخاب میکنید در عین طرح دار بودن نباید مجلسی باشد.

برای آنکه برای روزهای بارانی پاییز آماده شوید می‌توانید یک نیم بوت روزمره را به استایلتان اضافه کنید.

 

چند نکته خاص برای استایل بهتر:

  1. حتی اگر صبح خواب ماندید، رعایت بهداشت شخصی مهم تر از اســتایل خوب اســت پس بیشتر وقت خود را بیشتر برای بهداشت شخصی خود بگذارید.
  2. شب پیش از خواب لباس هایــی که روز بعد می خواهیــد بپوشید را مشخص کنیــد و از تمیزی آن مطمئن شویــد تا وقت شما را نگیرد.
  3. یکی از بهترین روش هایــی که برای پوشیــدن لباس مخصوصا در فصل های سرد می توانیــد اســتفاده کنیــد ، لباس پوشیــدن به روش لایه لایه اســت.
  4. چند لباس را با هم ست کنیــد و از آن ها عکس بگیریــد تا زمانی که عجله داریــد لباس ها را سریع تر پیــدا کنیــد.
  5. عطر زدن را فراموش نکنیــد اولا کم عطر بزنید و دوما از عطر های ملایم استفاده کنید، نیاز نیست بوی عطر شما همه جا پخش بشود.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن