سبک پوشیدنمد روز

استایل عید نوروز ۱۴۰۲

استایل عید نوروز ۱۴۰۲ چیزیه که این روزها همه خانم‌ها رو درگیر خودش کرده. همانجور که قبلا گفتیم، رنگ (viva magenta) برای سال ۲۰۲۳ و ۱۴۰۲ انتخاب شد. این رنگ ترکیبی از سرخابی، قرمز و کمی بنفشه که سرشار از نشاط ، شور و هیجانِ. این رنگ نماد رفاه، ثبات و تعادلِ و به بیننده حس قدرت روهم منتقل می‌کنه. شاید در نگاه اول ست کردن این رنگ با سایر رنگ‌ها سخت و دشوار به نظر برسه، اما ما در این نوشته به شما میگیم که چطور این رنگ رو با رنگ‌های دیگه ست کنید و از ترکیبشون لذت ببرین.

قبل از معرفی استایل‌های ترند مروری بر ویژگی‌های رنگ سال انجام بدیم:

ویژگی‌های رنگ سال ۱۴۰۲ (viva magenta):

(viva magenta) را می‌شه ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد دونست. ترکیب رنگ گرم بنفش و رنگ سرد سرخابی، جلوه‌ای شگفت انگیز ایجاد کرده که حس قدرت و اعتماد به نفس رو به شخص القا می‌کنه. به همین دلیل تحرک و سرکشی را در اعماق این رنگ می‌شه دید. از نظر روانشناسی هر رنگ تاثیر متمایزی بر روح و روان انسان می‌زاره. رنگ قرمز آتشین شجاعت و سرزندگی و ایجاد حس اشتیاق و چشم‌انداز مثبت زندگی را بیان می‌کنه.

 

استایل عید نوروز ۱۴۰۲ برای خانم‌ها:

برای داشتن یک استایل مناسب، باید نکاتی رو رعایت کنیم. این نکات کلیدی هستن و توانایی شما در انتخاب یک استایل مناسب رو به نمایش می‌زارن. این نکات ساده و کلیدی عبارتند از:

  1. توجه به فرم و استایل بدنی و انتخاب لباس مناسب فرم بدن شما
  2. انتخاب لباس با توجه به مکانی که قراره در اون حضور پیدا کنید
  3. توجه به ترندها و مد
  4. استفاده از رنگ‌های خنثی و مناسب رنگ پوستتون
  5. توجه به رنگ سال (اگر با تناژ پوسستون سازگاری داره)
  6. ست کردن مناسب رنگ‌ها و یا ساختن یک استایل تک رنگ
  7. استفاده از کیف و کفش مناسب فصل
  8. دقت در انتخاب رنگ کیف و کفش برای ست کردن با لباستون

این ۸ نکته کلیدی به شما کمک می‌کنه استایل مناسب خودتون رو بسازید و از اون لذت ببرید.

 

۱۰ ایده برای استایل با viva magenta:

ست کردن رنگ سال ۱۴۰۲ یعنی viva magenta یک چالش به حساب میاد خیلی‌ها بخاطرش نگران هستن. برای همین کمپانی پنتون همراه با معرفی viva magenta یک پالت رنگ مطابق با اون معرفی کرد تا کار ست کردن رو برامون راحت تر کنه. از نظر این کمپانی viva magenta تیره ترین رنگ سرخابی به شمار میره و از همین جهت خیلی خاصه و مناسب استایل خوش پوشان و سخت پسندانه.

 ۱️⃣ترکیب رنگ سال با مشکی:

رنگ مشکی اولین رنگیه که کنار viva magenta بی نظیر و خاص دیده میشه. البته رنگ مشکی با همه رنگ‌ها ست میشه اما تضاد اون با رنگ سال خیره کنندست. ترکیب این دو رنگ به شما استایل مرموزی میده که نگاه‌ها رو به سمت خودش جذب می‌کنه. می‌تونید تماما از مشکی و viva magenta استفاده کنین یا در استایلتون از شلوار، کیف و کفش و یا شال و روسری مشکی استفاده کنید.

 ۲️⃣ترکیب رنگ سال با سبز:

اگه می‌خواین از یک رنگ خنثی که حس بهار وتابستون رو به شما و کسی که استایلتون رو میبینه انتقال بده استفاده کنین، از رنگ سبز غافل نشین. ترکیب این رنگ با viva magenta یه ترکیب بی‌نظیر و خاصه که طبیعت رو تداعی می‌کنه. استفاده از مانتو رنگ سال و شلوار سبز و یا برعکس یک استایل شاد رو می‌سازه اما یادتون باشه که در استفاده از رنگج سبز زیاده روی نکنین و سعی کنید کیف و کفش و شالتون رو مشکی یا سفید و یا رنگ سال انتخاب کنین تا استایلتون خاص تر و چشم نواز تر جلوه کنه.

 

۳️⃣ترکیب رنگ سال با سرمه‌ای:

ترکیب رنگ سال با سرمه ای- مجله خبری تیپ تیک

ترکیب viva magenta با سرمه‌ای هم خیره کننده و جذابه. برای داشتن این ترکیب رنگی در استایلتون می‌تونین از شلوار جین سزمه‌ای با یک مانتو اسپرت به رنگ سال استفاده کنید و یا مثل تصویر بالا یک مانتو شلوار سرمه‌ای انتخاب کنید و کیف و کفش و شال یا روسری‌تون رو به رنگ سال با اون ست کنید.

 

۴️⃣ترکیب رنگ سال با خاکستری:

خاکستری از جمله رنگ‌های خنثی هست که با بیشتر رنگ‌ها ست میشه. viva magenta هم جزو این رنگ‌هاست. ۳ راه برای ست کردن این دو رنگ وجود داره:

  1. استفاده از مانتو به رنگ سال، شلوار خاکستری و کیف و کفش مشکی یا سفید
  2. استفاده از مانتو خاکستری، شلوار به رنگ سال و کیف و کفش مشکی یا سفید
  3. استفاده از مانتو به رنگ سال، شلوار مشکی یا سفید و کیف و کفش خاکستری

۵️⃣ترکیب رنگ سال با طلایی:

شاید باورنکردنی به نظر برسه اما viva magenta در کنار رنگ طلایی ترکیب لوکس و خیلی خاصی رو ایجاد می‌کنه. می‌تونید از مانتو رنگ سال، شلوار کرم و کیف و کفش و شال طلایی استفاده کنید یا مانتوتون رو طوری انتخاب کنید که در اون از پارچه طلایی استفاده شده باشه.

 

۶️⃣ترکیب رنگ سال با کرمی:

کرمی هم از جمله رنگ‌های خنثی‌ست که ترکیب اون با viva magenta عالیه. کسانی که دنبال استایل‌های ملایم و نود هستن رنگ کرم رو برای ست کردن با رنگ سال استفاده کنن. میتونین از یک مانتو رنگ سال، شلوار کرم و کیف و کفش سال مشکی استفاده کنید. یا ست مانتو شلوار کرم رو با کیف و کفش و شال به رنگ سال انتخاب کنید. در هر دوصورت این ترکیب رنگی مناسب لطیف پسندانه و بسیار هم زیباست.

 

۷️⃣ترکیب رنگ سال با سبزآبی تیپ تیکی😉:

می‌خوایم از ترکیب دوتا رنگ خاص باهاتون صحبت کنیم که از تناسبشون شگفت زده می‌شید. ترکیب viva magenta با رنگ تیپ تیک یک استایل حرفه‌ای و دلنشین بهتون می‌ده که توجه همه رو به خودش جذب می‌کنه. کافیه امتحان کنید تا از ترکیب جذاب لذت ببرید. به ۲ روش می‌تونید این دورنگ رو باهم ست کنید:

  1. مثل تصویر بالا از یک کت و شلوار تیپ تیکی و کیف و کفش و شال رنگ سال استفاده کنید.
  2. یک مانتو رنگ سال رو با یک شلوار تیپ تیکی و کیف و کفش سفید، مشکی و یا رنگ سال ست کنید.

۸️⃣ترکیب رنگ سال با سفید:

ست شدن viva magenta با سفید خیل غیرقابل باور نیست. سفید هم مثل مشکی رنگیه که با تمام رنگ‌ها ست میشه و می‌تونید در ترکیب با رنگ سال هم ازش استفاده کنید و از تضادی که به وجود میاد لذت ببرید.

۹️⃣استایل تک رنگ با رنگ سال:

viva magenta به تنهایی رنگ خاص و کاملیه. می‌تونید برای داشتن استایل عیدنوروز ۱۴۰۲ فقط از همین رنگ استفاده کنید . از استایل تک رنگتون لذت ببرید.

۱️⃣۰️⃣استایل مونوکروم با رنگ سال:

استایل مونونکروم با تمامی رنگ‌ها خاص و جذابه. viva magenta هم میتونه در ساخت یک استایل مونوکروم خیره کننده بهتون کمک کنه. اگه به استایل مونوکروم علاقه دارین در سال ۱۴۰۲ این رنگ رو به هیچ وجه از دست ندین.

 

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودین.

برای اطلاع از آخرین اخبار مد و پوشاک مارو در صفحات مجازی و مجله خبری تیپ تیک دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

بستن