کرایه لباس مجلسیاخبار و نکاتسبک پوشیدن
موضوعات داغ

کرایه لباس مجلسی/ ۸ نکته مهم که هنگام کرایه لباس مجلسی باید بدانید!

انتخاب لباس مجلسی همواره یکی از موذلات و مشکلات خانم‌ها بوده و هست. مشکلاتی مثل رنگ تکراری، مدل تکراری، قیمت بسیار بالا، تغییر سایز و و و هزاران مشکل دیگر! یکی از راهکارهای حل این مشکل کرایه لباس مجلسی است. اگر لباس مجلسی موردنیازتان را کرایه کنید، دیگر نیاز نیست آن را چندین و چندجا بپوشید، قیمت بالا بپردازید، بفکر قدیمی شدن آن باشید یا اینکه بعد از تغییر سایز دیگر نتوانید از آن استفاده کنید. اما کرایه لباس هم نکات مهمی دارد که باید به آن دقت کنید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

چقدر قبل از مجلس، به فکر کرایه لباس مجلسی باشیم؟

آیا مکان مجلس در انتخاب نوع لباس مجلسی تاثیر دارد؟

آیا حتما نیاز است قبل از کرایه آن را پرو کنیم؟

چه چیزهایی را در رابطه با لباس بررسی کنیم؟

هزینه کرایه لباس مجلسی چقدر باشد معقول است؟

چه مدارکی باید حین کرایه لباس همراه داشته باشیم؟

معمولا چه مدت زمانی می‌توانیم لباس را پیش خود نگهداریم؟

هزینه شستشو لباس مجلسی با مشتری است یا مزون؟

 

چقدر قبل از مجلس، به فکر کرایه لباس مجلسی باشیم؟

کرایه لباس مجلسی در مشهد- کرایه لباس مجلسی سبز- کرایه لباس مجلسی جدید-مجله خبری تیپ تیک

پیداکردن لباس مجلسی شیک و مناسب با رنگ دلخواه، چه برای خرید چه برای کرایه کمی زمان بر است. به علاوه اینکه اگر مجلس پیش‌رو در رویداد یا مناسبت خاصی مثل عید باشد، تعداد مجالس زیاد است و ممکن است لباس دلخواه و موردپسند شما توسط شخص دیگری برای آن تاریخ کرایه شود. پس کمی عجله کنید و حداقل یک ماه قبل از مجلس به فکر انتخاب و کرایه لباس مجلسی خود باشید.

 

اجاره لباس مجلسی از دیوار مشهد

آیا مکان مجلس در انتخاب نوع لباس مجلسی تاثیر دارد؟

کرایه لباس مجلسی کوتاه-کرایه لباس مجلسی مشکی-کرایه لباس مجلسی پولکی-مجله خبری تیپ تیک

صددرصد بله! قبل از انتخاب لباس مجلسی از مکان مجلس اطمینان حاصل کنید. این نکته در خرید لباس مجلسی هم صدق می‌کند. اگر مجلس در فضای بسته و مسقف برگزار می‌شود، دنبال لباس‌های باز و کوتاه باشید. سعی کنید اکثرا لباسی را انتخاب کنید که یا براق باشد یا از پارچه طرحداری در دوخت آن استفاده شده باشد. دامن‌های کوتاه و پف دار یا پیراهن‌های کوتاه و عروسکی انتخاب مناسبی برای این مکان ها اس. در فضاهای بسته این مدل لباس‌ها بسیار جذاب هستند و به چشم می‌آیند.

 

کرایه لباس مجلسی بلند- کرایه لباس مجلسی مشکی-کرایه لباس مجلسی چاک دار-مجله خبری تیپ تیک

اگر مجلس در باغ و فضای روباز برگزار می‌شود، پیراهن بلند انتخاب بسیار جذاب و شیکی خواهد بود.  سعی کنید پیراهنی را انتخاب کنید که از جلو یا بقل ران پا چاک داشته باشد. استفاده از پارچه اکلیلی، پولکی و یا لمه در دوخت این لباس ها جذابیت آن‌ها را دوبرابر می‌کند. اگر در چنین مکانی دعوت به مجلس شدید که از قضا زمان آن شب بود، رنگ مشکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فقط توجه کنید که هوا در شب کمی خنک‌تر است. اگر احساس می‌کنید که ممکن است سردتان شود، سعی کنید لباس آستین دار انتخاب کنید و به سراغ پارچه‌های ضخیم‌تر مثل مخمل بروید.

 

آیا حتما نیاز است قبل از کرایه آن را پرو کنیم؟

کرایه لباس مجلسی کوتاه-کرایه لباس مجلسی قرمز-نحوه کرایه لباس مجلسی-مجله خبری تیپ تیک

بازهم بله! هم برای سایز و هم برای انتخاب بهتر و دیدن ایست لباس در تن شما، پرو کردن لباس قبل از کرایه الزامی‌ است. ممکن است لباس برای شما تنگ باشد که این یعنی آن لباس مناسب شما نیست؛ یااینکه ممکن است برایتان بزرگ باشد که یعنی نیاز به تعمیرات دارد. (به این موضوع دقت کنید که اگر لباس شما نیاز به تعمیر داشت، حتما هنگام تحویل گرفتن آن مجدد لباس را پرو کنید.) بنابراین سعی کنید حدالامکان از کرایه لباس به صورت آنلاین و اینترنتی خودکاری کنید و برای کرایه لباس مجلسی به صورت حضوری به مزون‌های شهرخود مراجعه کنید.

 

کرایه لباس شب از دیوار تهران

 

چه چیزهایی را در رابطه با لباس مجلسی بررسی کنیم؟

  • دقت کنید که لباسی که انتخاب کردید با فرم بدنتان همخوانی داشته باشد.
  • به همخوانی رنگ پوستتان با رنگ لباس توجه کنید.
  • به مکان برگزاری مراسم توجه کنید.
  • اگر مجلس مختلط است لباس پوشیده تری انتخاب کنید.
  • با سالم بودن لباس هنگام کرایه دقت کنید.
  • اگر لباس دارای زیپ است به سالم بودن زیپ آن توجه کنید.
  • به داشتن یا نداشتن کاپ سینه آن توجه کنید. اگر کاپ نداشته باشد دقت کنید لباسی را انتخاب کنید که بند سوتینتان معلوم نشود.
  • دقت کنید رنگ لباس با کفش و کیفی که برای مراسم انتخاب کردید ست شود.
  • اگر لباس نیاز به ساپورت دارد دقت کنید که حتما قبل مجلس آن را تهیه کنید.
  • هنگام تحویل لباس به تمیز بودن آن (نداشتن لکه، بوی عرق، کثیف نبودن پائین لباس و…) دقت کنید.

 

مزون‌های لباس مجلسی در مشهد

 

هزینه کرایه لباس مجلسی چقدر باشد معقول است؟

کرایه لبا مجلسی دخترانه-هزینه کرایه لباس مجلسی-کرایه لباس مجلسی پوشیده-مجله خبری تیپ تیک

لطفا توجه کنید که شما لباس را برای یک مجلس کرایه می‌کنید و بعد آن را به صاحب مزون برمی‌گردانید. پس هزینه کرایه لباس مجلسی نباید خیلی زیاد باشد. این مبلغ به چیزهای مختلفی مثل تعداد دفعاتی که لباس کرایه داده شده، میزان بروز و جدید بودن لباس، میزان سالم بودن لباس، نوع پارچه، بلند یا کوتاه بودن لباس و میزان پوشیده بودن لباس مجلسی بستگی دارد. معمولا کرایه لباس شب مبلغی بین ۱۵۰ هزار تومن تا ۳ یا ۴ میلیون تومن است و اگر بیشتر از این مبالغ به شما گفته شد بدانید که خرید لباس قطعا به صرفه‌تر خواهد بود.

 

چه مدارکی باید حین کرایه لباس همراه داشته باشیم؟

مزون ها از زمانی که لباس را به شما تحویل می‌دهند تا زمانی که شما لباس را به مزون برگردانید، علاوه بر قرارداد یا فاکتور از شما سند و مدرکی تقاضا می‌کنند. این مدرک شامل کارت ملی، شناسنامه و یا گواهینامه رانندگی است. علت این امر این است که شما لباس را به موقع و سالم به مزون برگردانید. پس هنگام کرایه لباس سعی کنید تمامی مدارکی که گفته شد را همراه خود داشته باشید تا هرکدام که مورد تایید مزون بود را تحویل دهید.

 

معمولا چه مدت زمانی می‌توانیم لباس را پیش خود نگهداریم؟

در ۹۵ درصد از مزون‌ها لباس برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت به شما کرایه داده می‌شود. به این صورت که شما شب قبل از مجلس لباس را از مزون تحویل می‌گیرید و صبح روز بعداز مجلس لباس را به مزون برمی‌گردانید. توجه کنید که اغلب مزون‌ها در صورتی که لباس را دیرتر تحویل دهید، از شما هزینه اضافه دریافت می‌کنند. اما بازهم شما بنابر نیازخودتان به آن لباس می‌توانید آن را برای تعداد روزهای بیشتری کرایه کنید.

 

هزینه شستشو لباس مجلسی با مشتری است یا مزون؟

شستشو و اتوکشی لباس‌های مجلسی کرایه‌ای به عهده مزون است اما هزینه آن با مشتری است. این مبلغ معمولا بین ۵۰ هزار تومن تا ۳۰۰ هزار تومن بسته به انداره و نوع لباس است. بنابراین هزینه خشکشویی لباس در فاکتور و قرارداد ثبت می‌شود.

 

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم.

برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در تیپ تیک کلیک کنید.

مارا در اینستاگرام و تلگرام تیپ تیک دنبال کنید تا شاهد آخرین اخبار دنیای مد و پوشاک باشید.

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن