سبک پوشیدن

اصول ست کردن جین سفید مردانه

جین سفید مردانه یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک استایل تابستانه شیک و خاص است. با این وجود، جذابیت پوشیدن این لباس با ندانستن برخی نکته‌ها امکان دارد از بین برود و جین سفید مردانه شما نه تنها جذاب به نظر نرسد که ممکن است تاثیری عکس روی بیننده بگذارد. برای اینکه از اشتباهات دور بمانید، نکاتی را از وبسایت theidleman برایتان انتخاب کرده‌ایم. برای خوشتیپ شدن آن را بخوانید!

جین مردانه فیت یا راسته؟

 

بر عکس شلوار جین های تیره که نقص پاها را میپوشانند متاسفانه شلوار جین سفید از عهده این کار بر نمی اید.اول از همه به شما بگوییم که قید شلوار جین سفید دم پا گشاد را برای همیشه بزنید. اگر پاهایتان پرانتزی نیست و مشکل دیگری ندارد  با خیال راحت سراغ شلوار جین‌هایی بروید که چسبان هستند اما اگر اینطور نیست یا در هر حال تمایل دارید آزادی عمل بیشتری داشته باشید، شلوار سفیدی انتخاب کنید که راسته باشد.

استایل اول،مناسب برای موقعیت‌های رسمی

بعد از خرید یک شلوار جین سفید میتوانید یک استایل رسمی برای خودتان بسازید.توصیه ما به شما اینست کهیک پیراهن سرمه ای سفید یا ابی روشن به تن کنید لبه‌های آن را داخل شلوار قرار دهید و روی پیراهن یک کت تک مردانه خاکی، طوسی یا سرمه‌ای بپوشید. برای کت تک، تناژ روشن را انتخاب کنید چون در این فصل رنگ‌های روشن‌ عملکرد بهتری دارند. به این ست یک لوفر یا کالج مردانه ملوانی اضافه کنید. استایل رسمی شما آماده است.

استایل دوم،نیمه رسمی و مناسب دورهمی

اگرتمابل دارید با استفاده از شلوار جین مردانه سفیدتان، یک استایل نیمه رسمی بسازید، یک پیراهن مردانه ساده آبی روشن یا صورتی ملایم را به آن اضافه کنید. اگر مهمانی جدیت زیادی دارد پیراهن مشکی یا سرمه‌ای را به جای رنگ های روشن بپوشید. حالا کافی است یک جفت کفش لوفر قهوه‌ای و یک کمربند به همین رنگ را به این تیپ اضافه کنید تا برای رفتن به مهمانی نیمه رسمی آماده شوید. برای رفتن به مهمانی‌های دوستانه، کتانی سفید میتواند به شما کمک کند. اگر دوست داشتید به دوز جدیت این استایل اضافه کنید، روی پیراهنتان یک کت تک بپوشید.

استایل سوم،روزمره و مناسب برای خیابان‌گردی

 

برای داشتن یک استایل خاص بهتر است بدانید که کدام رنگ ها با سفید جذاب ترند.سپس سراغ تی شرت مردانه ای بروید که این رنگ‌ها را روی خودش جا داده باشد. استفاده از تناژ ملایم و روشن رنگ‌های آبی، نیلی و صورتی بسیار هوشمندانه است و یک دنیا طراوات به استایل شما اضافه می‌کند. پوشیدن رنگ‌هایی مثل زرد تند و سرمه‌ای از دیگر گزینه‌های شما هستند که ملایم نیستند اما استایل جذابی برایتان می‌سازند.توصیه ما به شما اینست که سراغ رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز مغز پسته‌ای نروید.

استایل چهارم،ملوان زبل

می‌دانید که پوشیدن لباس‌هایی که یادآور دریانوردی هستند، در فصل بهار و تابستان کاملا مجاز است. برای اینکه یک استایل ملوانی شیک برای خودتان بسازید،  یک بلوز یا تی شرت سفید با راه راه‌های افقی سرمه‌ای بخرید. این تی شرت را به شلوار سفیدتان اضافه کنید. برای اینکه خاص تر شوید کت تک مردانه‌ای که سرمه‌ای رنگ است را تهیه کرده و به استایل خود اضافه کنید. در نهایت یک جفت کالج ملوانی یا کفش هشترک به کمکتان خواهد آمد.

 

 

استایل پنجم،سراسر سفید

این مورد را خیلی توصیه نمی‌ کنیم زیرا از خوش استایلی افراد کم می‌کند. با این وجود بدانید که تبدیل به مد روز  شده است. کسانی که دوست دارند سراسر سفید بپوشند باید به سراغ کتانی سفید یا لوفری به همین رنگ بروند. پوشیدن تی شرت سفید به همراه یک کت بهاره تمام سفید یا کت تک مردانه ساده، به همراه این استایل سفارش شده است.

تی شرت فیت یا گشاد؟

حقیقت این است که برای پوشیدن هر دو گزینه‌ی بالا مجاز هستید و بستگی به شما دارد که بخواهید چه تاثیری از خودتان باقی بگذارید. تی‌شرت و بلوز فیت و کاملا هم‌اندازه به شما شخصیتی منضبط میدهد، در صورتی که شرت یا بلوز گشاد،به جذابیت ظاهریتان میافزاید. برای مشاهده انواع شلوار مردانه و انواع جین سری به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک بزنید. پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن