اکسسوریبرندها و طراحاندنیای مد

۱۰ برند معروف ساعت مچی

برندهای معروف ساعت مچی در دنیا

در این مقاله از مجله خبری تیپ تیک به معرفی ۱۰ برند معروف ساعت مچی می‌پردازیم. امروزه از روی صفحه موبایل می‌توان به ساعت دسترسی داشت پس میدانیم که عملا ساعت مچی کاربرد چندانی ندارد. اما چرا عده‌ای هنوز به دنبال خرید ساعت مچی‌های برند و گران قیمت هستند؟ پاسخ این سوال داشتن یک استایل خاص و شیک است. با هر لباس و هر نوع سبک پوشیدن، انتخاب یک ساعت مناسب استایل شمارا خاص و شیک‌تر می‌کند.خصوصا اگر کارمند هستید یا در محل‌های رسمی مانند ادارات و سازمان‌ها مشغول به کار هستید، حتما از ساعت در کنار استایل رسمی خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این ۱۰ برند را به شما معرفی کنیم.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

برند رولکس (Rolex)

برند کاسیو (CASIO)

برند رومانسون (Romanson)

برند سیتیزن (Citizen)

برند سیکو (Seiko)

برند کارتیر (Cartier)

برند گس (Guess)

برند اسپریت (Esprit)

برند رویال لندن (Royal london)

برند فری لوک (freelook)

 

۱۰ برند معروف ساعت مچی:

برند سوئیسی رولکس (Rolex):

در بین کشورهایی که ساعت مچی تولید می‌کنند، کشور سوئیس دقت و ظرافت بیشتری در تولید این ساعت‌ها به کار می‌برد. رولکس هم جزو اولین برندهایی است که دقت کرونومتریک آن فوق‌العاده و مثال زدنی‌ است. این برند از همان ابتدا روی دقت کرنومتریک و کیفیت موتورهای تولیدات خود کار کرد و این تلاش‌ها هم بی نتیجه نمایند. ساعت مچی رولکس در سال ۱۹۱۰  برای اولین بار موفق به کسب گواهینامه دقت کرنومتریک خود از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne  سوئیس شد. این برند را باید خالق اولین ساعت مچی ضدآب در دنیا نیز دانست. از ویژگی‌های بارز ساعت مچی رولکس عبارتند از:

  • براق بودن بدنه
  • استحکام قفل
  • کیفیت بندها
  • خیره کننده و جذاب بودن صفحه
  • استفاده از نگین
  • ظرافت در طراحی
  • و…

برای بازدید از فروشگاه اینترنتی رولکس کلیک کنید.

 

برند ژاپنی کاسیو (CASIO):

ژاپن نیز از کشورهای به نام در تولید محصولات است که کیفیت تولیدات آن در تمامی کشورهای دنیا شناخته شده می‌باشد. برند ساعت مچی کاسیو نیز در تولید محصولات خود از موتورها و متریال بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده می‌کند. اگر به دنبال ساعتی هستید که سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، ساعت کاسیو را انتخاب کنید.

از بین مدل‌های مختلف ساعت‌های کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) از محبوبیت بیشتری برخوردار است. علت این امر، مقاومت این ساعت‌ها در برابر ضربه، آب و رطوبت و حتی حرارت است. اگر شغل پرتحرکی دارید یا به طور کلی فرد پرتحرک و پرجنب و جوشی هستید و یا اهل کوهنوردی و ورزش‌های سنگین هستید، این مدل ساعت از برند کاسیو بهترین انتخاب برای شماست.

برای بازدید از فروشگاه کاسیو (Casio) کلیک کنید.

برند سوئیسی رومانسون (Romanson):

این برند در طراحی‌های خود همواره به روز بودن و نوآوری را سرلوحه قرار داده است. ساعت مچی رومانسون علاوه بر کیفیت فوق العاده قیمت بسیار مناسبی دارد و همین امر استفاده از این ساعت را برای قشر زیادی از مردم دنیا ممکن ساخته است. این کمپانی در بیشتر طرح‌های خود از دسته‌های چرمی استفاده کرده که به سبک خود خاص و شیک است. اغلب ساعت‌های این برند دارای صفحه ضخیم هستند که درنتیجه ساعت را در برابر ضربه مقاوم می‌کند.

برای خرید محصولات رومانسون (Romanson) کلیک کنید.

برند ژاپنی سیتیزن (Citizen):

یکی از ۱۰ برند معروف ساعت مچی، برند سیتیزن است. اگر هم به دنبال کیفیت هستید و هم به دنبال ظرافت، این برند بهترین انتخاب برای شماست. اکثر شیشه‌های این برند ذره بینی هستند و صفحه آن‌ها دارای تقویم و روزشمار است. با انتخاب یک ساعت از برند سیتیزین تا سال‌ها می‌توانید یک ساعت جذاب و مقاوم داشته باشید.

برای بازدید از فروشگاه سیتیزن (Citizen) کلیک کنید.

برند ژاپنی سیکو (Seiko):

سیکو را باید یکی از قدیمی‌ترین برندهای باکیفیت ژاپنی دانست که رمز و راز موفقیت و محبوبیت آن، سادگی و توجه به سلیقه مشتریان هنگام طراحی‌است. این برند ساعت مچی مردانه و زنانه‌های متنوعی دارد که به شما کمک می‌کند با هر سبک استایلی ساعت مناسب آن را انتخاب و استایل خود را کامل کنید.

برای بازدید از فروشگاه سیکو (Seiko) کلیک کنید.

 

برند فرانسوی کارتیر (Cartier):

 

این برند فرانسوی مشتریانی از قشر اشراف زاده‌ها و پادشاهان دارد. طراحی‌ها و محصولات این برند بسیار لوکی و اشرافی هستند و مشتریان قدیمی و ثابت خود را دارد و همانطور که گفته شده اکثرشان اشراف زاده هستند. یکی از این مشتری‌ها ادوارد هفتم یکی از پادشاهان انگلستان بوده است. درخشش و زیبایی ساعت‌های این برند دلیل لوکس و خاص بودن آن‌هاست. اگر به دنبال ساعتی لوکس هستید، برند کارتیر بهتریم انتخاب برای شماست.

برای بازدید از فروشگاه کارتیر (Cartier) کلیک کنید.

 

برند آمریکایی گس  (Guess):

ساعت مچی مردانه عمده برند گس Guess _ مرجع تخصصی آگهی‌های صنعت مد و پوشاک

یکی ۱۰ برند معروف ساعت مچی از برند گس ابتدا کار خود را با تولید پوشاک شروع کرد. با گذشت زمان این کمپانی شروع به تولی دساعت کرد و به یکی از برندهای معروف و شناخته شده ساعت تبدیل شد. این برند در تمام دنیا طرفداران ثابت خود را دارد. کسانی که این برند را انتخاب می‌کنند، بسیار خاص پسند هستند و ساعتی که در دست این افراد می‌بینید در دست شخص دیگر نخواهید دید. در ایران هم این برند طرفداران زیادی دارد اما بیشترین طرفداران گس در ایران خانم‌های ظریف پسند هستند.

برای بازدید از فروشگاه گس (Guess) کلیک کنید.

 

برند آمریکایی اسپریت (Esprit):

یکی دیگر از برندهای معروف ساعت، برند اسپریت است که در آمریکا تولید می‌شود. طرح‌های این برند اغلب کلاسیک و ساده بوده؛ از این رو شما می‌توانید با هر سبک و استایلی این ساعت‌ها را ست کنید. یکی از دلالیلی که این برند را به ۱۰ برند معروف ساعت مچی تبدیل کرده است، قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن است که سبب می‌شود تمام قشرهای جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

برای بازدید از فروشگاه اسپریت (Esprit) کلیک کنید.

 

برند انگلیسی رویال لندن (Royal london):

در نگاه اول، لوگوی این برند که شبیه تاج است توجه و نظرها را به خود جذب می‌کند. این لوگوی بیانگر این است که برند رویال لندن تامین کننده بخش عمده‌ای از ساعت‌ها و سایر اکسسوری‌های خاندان سلطنتی انگلستان و بریتانیا بوده است. اما محبیوبیت این برند به انگلستان خلاصه نمی‌شود و در تمام جهان مورد استقبال قرار گرفته است. رویال لندن یکی از ۱۰ برند معروف ساعت مچی است که طرح‌های آن اغلب کلاسیک و رسمی هستند.

برای خرید ساعت‌های رویال لندن (Royal london) کلیک کنید.

 

برند فرانسوی فری لوک (freelook):

برند فری لوک معنای واقعی کلمه ظرافت را در ساعت مچی‌های خود به تصویر می‌کشد. ظرافت بند‌ها، صفحه‌ها، عقربه‌ها و حتی در نشانگرهای عددی این ساعت‌ها توجه همه را به خود جلب می‌کند. ظرافت یکی از دلایلی است که این برند را تبدیل به ۱۰ برند معروف ساعت مچی در بین خانم‌های سراسر دنیا کرده است. اگردستان ظریفی دارید، این برند بهترین انتخاب برای دوچندان کردن زیبایی دستان شماست.

 

برای خرید ساعت‌های فری لوک (Freelook) کلیک کنید.

 

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

برای اطلاع بیشتر از اخبار دنیای مد و پوشاک مارا در صفحات مجازی و مجله خبری تیپ تیک دنبال کنید.

برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در تیپ تیک کلیک کنید.

اپلیکیشن تیپ تیک از کافه بازار قابل دانلود است.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن