سبک پوشیدنمردانه

۴۵ راهنمایی برای ساخت سبک مردانه (قسمت سوم)

شما چقدر برای ساخت سبک مردانه خودتان وقت میگذارید؟ فکر میکنید برای ساخت سبک مخصوص به خودتان باید هزینه های زیادی کنید؟ در مقاله های قبلی چند توصیه برای ساخت سبک مردانه کردیم در این مقاله قصد داریم ادامه آنها را بازگو کنیم تا با صرف کمترین هزینه، سبک مورد علاقه و دلخواه خودتان را پیدا کنید.

توصیه هایی برای ساخت سبک مردانه

۲۵) یک عطر مناسب انتخاب کنید

برای ساخت سبک مردانه خود یک عطر انتخاب کنید. رایحه ها در خاطر میمانند و تداعی کننده خاطرات و اتفاقات هستند پس برای اینکه همیشه در ذهن ها بمانید از یک عطر خوش بو استفاده کنید.

یادتان نرود که عطر ها ارتباط مستقیمی با تنفس دارند پس برای سلامتی خودتان هم که شده یک عطر درست و مناسب بخرید.

۲۶) بر اساس تغیرات فصل لباس بپوشید

اگر میخواهید استایل جذاب و منحصر به فرد خود را داشته باشید بر اساس تغییرات فصل ها لباس بپوشید. البته این به معنا نیست که تمام لباس های یک فصل برای فصل بعد غیر قابل استفاده هستند.

شما برای فصلی لباس پوشیدن میتوانید از تنوع رنگ ها استفاده کنید مثلا در پاییز از رنگ های شتری، اجری، قرمز و… میتوان استفاده کرد.

۲۷) روی لباس کارتان سرمایه گذاری کنید

اغلب ما حدودا یک سوم از وقت خود را در محل کار میگذرانیم و با افراد مختلف ارتباط داریم. این زمان کمی نیست پس روی لباس کارهایی که در محل کارتان میپوشید سرمایه گذاری کنید.

به لباس پوشیدن خود در محل کار اهمیت دهید و دوستان و همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهید. همانطور که اسکار شافلر میگوید” وقتی چهره ات خوب باشد حالت خوب است و هنگامی که شما احساس خوبی داشته باشید، کارها را به خوبی انجام می دهید.”

۲۸) اگر احساس سرما میکنید، شال بپوشید

حالا که برای شیک تر بودن تلاش میکنید، شال و دستمال گردن را در کمد لباس خود قرار دهید. این شال ها دو مزیت دارند یکی اینکه از شما در برابر سرما محافظت میکنند و دیگر اینکه باعث تغییر در سبک شما میشوند.

۲۹) پیراهن راه راه نپوشید

به عنوان یک قاعده کلی برای ساخت سبک مردانه و منحصر به فردتان دور پیراهن های راه راه را خط بکشید. ما به شما توصیه میکنیم که از پیراهن های سفید و آبی و البته گاها مشکی استفاده کنید.

شاید به نظر شما این قاعده کمی کسل کننده باشد اما اگر منطقی به این موضوع نگاه کنید میبینید که اغلب پیراهن هایی که به غیر از این رنگ ها هستند را بیشتر از دو یا سه بار نمیپوشید.

حدود ۵% از کمد لباس خود را فقط صرف اینچنین لباس هایی کنید.

۳۰) از جنس لباس اطمینان پیدا کنید

خیلی وقت ها جنس لباس تعیین کننده پایانی استایل شماست. جنس لباس میتوند ظاهر شما را بهبود ببخشد یا حتی برعس، باعث خراب شدن ظاهر شما شود. سعی کنید به جای خرید چند لباس ارزان  قیمت یک لباس اما با کیفیت تر بخرید.

۳۱) به شستشوی لباس خود اهمیت بدهید

لباس هایتان را بررسی کنید و با توجه به جنس و مدل آنها، آن را بشورید. هیچ وقت با یک لباس کثیف یا نسبتا کثیف بیرون نروید. مهم نیست این لکله چقدر کوچک یا غیر قابل دیدن باشد.

بیشتر بخوانید:  انواع پارچه و از بین بردن لکه‌های سمج یک راهنما برای شستشوی لباس

۳۲) تنها به خرید نروید

بهتر است در هنگام خرید از یکی از دوستان و آشنایان که با شما رابطه صمیمی و نزدیکی دارند، نظر بخواهید. درست است که خودتان باید در لباس احساس خوبی داشته باشید اما این نظرات به شما کمک میکند خرید بهتری داشته باشید و دچار تردید و دودلی نشوید.

شما میتوانید از دوستتان بپرسید که “آیا این لباس به شما می آید یا نه؟ ” این یک پرسش اساسی است.

۳۳) یک چتر به همراه داشته باشید

ممکن است این قضیه کمی مضحک به نظر برسد اما شما در روز های بارانی دو گزینه پیش رو ندارید:

  • یا اینکه در زیر باران تند قدم بزنید و تمام تلاشتان برای ساخت سبک مردانه تان به هدر رود
  • یا میتوانید با یک چتر در زیر باران قدم بزنید در حالی خیالتان از استایلتان راحت است.

انتخاب با شماست.

۳۴) ساعت بخرید

ساعت به جز نشان دادن زمان به بهبود استایل شما کمک میکنند پس روی ساعت سرمایه گذاری کنید. یک ساعت خوب و با قیمت مناسب و کمی گران قیمت بخرید. اینکه پول زیادی برای خرید ساعت بپردازید و یک ساعت از برند معتبر بخرید به شما این تضمین را میدهد که لازم نیست دائما آن را عوض کنید.

مطالعه بیشتر: خرید هوشمندانه ساعت مچی مردانه

۳۵) عینک افتابی را فراموش نکنید

اولین چیزی که در روزهای آفتابی نباید فراموش کنید عینک آفتابی شماست. عینک هم به جز جنبه محافظتی از چشم های شما در برابر اشعه های مضر خورشید، باعث جذاب دیده شدن شما میشود.

در روزهای آفتابی عینک خود را به چشم بزنید و با اعتماد به نفس قدم بردارید.

۳۶) در صورت نیاز از کمربند استفاده کنید

گاهی وقت ها یک سبک با کمربند جذاب میشود، گاهی اوقات نیز یک استایل بدون کمربند جالب است اما بعضی وقت ها، وجود یک کمربند اصلا جالب و چشم نواز نیست.

اگر لباس و شلوار شما کاملا اندازه شماست و به خوبی در بدنتان قرار گرفته پس بدون کمربند خانه را ترک کنید.

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن