اخبار و نکاتآموزش و نگهداری

چگونه در زمستان گرم بمانیم؟

هیچ کس نمیتواند فرا رسیدن فصل زمستان و زیبایی این فصل را نادیده بگیرد اما مهم ترین دغدغه در زمستان این است که چطور در این فصل زیبا و سرد گرم بمانیم. پوشیدن لباس زمستانی یکی از راه های گرم ماندن در این فصل است.

خیلی از ما در فصل زمستان به خاطر سرد بودن این فصل دائما در خانه هستیم اما ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که بتوانید با پوشیدن لباس زمستانی در این فصل گرم بمانید و از این فصل نهایت استفاده را ببرید.

راهنمای پوشیدن لباس زمستانی گرم

 

لباس های یقه دار بپوشید.

در فصل زمستان میتوانید از لباس هایی که یقه بلندتری دارند مانند یقه اسکی ها استفاده کنید. شما میتوانید بهترین استفاده را از این لباس بکنید. یک لباس با یقه اسکی و آستین بلند بپوشید و روی آن از یک لباس حلقه ای بپوشید.

این استایل یکی استایل هاییست که بسیار جذاب است و در زمستان بسیار استفاده میشود.

جوراب شلواری ضخیم بپوشید.

شما برای گرم ماندن و همچنین زیبا و خوش استایل بودن میتوانید جوراب شلواری را امتحان کنید. اگر به فیلم ها توجه کرده باشید بیشتر بازیگران در این فصل از این روش برای گرم ماندن پاهای خود استفاده میکنند.

به نکات ظریف توجه کنید و یک رنگ هوشمندانه برای جوراب شلواریتان امتحان کنید. رنگی که در هممه جا برای شما کاربرد دارد مشکی است اما اگر میخواهید جسور باشید رنگ های دیگر را هم امتحان کنید.

ژاکت بپوشید.

برای گرم ماندن در زمستان لازم نیست که تمام آیتم های استایل خود را زمستانی کنید شما میتوانید لباس هایی که هر روز میپوشید را به تن کنید و در نهایت یک آیتم زمستانی یعنی ژاکت یا کت زمستانیتان را روی آنها بپوشانید.

میتوانید از بوت های بلند نیز برای بهتر کردن استایل خود استفاده کنید.

در زمستان از لباس های میدی استفاده کنید.

یکی از روش های شیک و جذاب پوشیدن لباس زمستانی اینست که یک میدی بلند را روی ژاکت زمستانی خود بپوشید. میدی ها به خانوم ها ظاهری جذاب و فریبنده میدهند.

شلوار مشکی بپوشید.

شلوار ها راحت تر از ساپورت و جوراب شلواری ها هستند. استفاده از رنگ مشکی در استایل زمستانی خود باعث گرمتر شدن شما میشود. لباس های تیره نیز به شما در گرمتر ماندن کمک میکنند.

به جای بوت نیز میتوانید از کفش های کتانی استفاده کنید.

بوت بلندتر از زانو بپوشید.

بوت ها از اجزای جدا نشدنی زمستان هستند. این بار متفاوت باشید و بوت های بلند تر از زانو را انتخاب کنید. برای داشتن استایل بهتر تمرکزتان را روی بالاتنه  خود قرار دهید و از لباس های زمستانی استفاده کنید.

لباس های بلند بپوشید.

یکی دیگر از راه های شیک پوشی در زمستان پوشیدن لباس های ماکسی همراه با یک اور کت است. شما میتوانید از این استایل بهره ببرید و آن را در زمستان بپوشید.

لباس های خردار بپوشید.

خز یکی از دوست داشتنی ترین لباس های گرمی است که در زمستان وجود دارد. لباس های خز دار به اندازه کافی چشمگیر هستند و میتوانند یک استایل شیک و جذاب برای شما بسازند.

از لباس های خزدار در این فصل غافل نشوید.

مطالب مرتبط:

برای خرید لباس زمستانی نوزاد به این نکات توجه کنید.

 

منبع: the every girl

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن