سبک پوشیدنمردانه

شیک‌ و نیمه‌رسمی با کمک سرمه‌ای و سفید

اجازه بدهید لباس‌هایتان حرف بزنند، از سلیقه‌تان بگویند، از دقتت و تیزبینی‌تان تعریف کنند و برایتان توی ذهن آدم‌ها جا باز کنند.

 

شلوار راسته مناسب برای هر موقعیتی

خوبی شلوارهای راسته این است که برای بیشتر موقعیت‌های روزمره و فرم‌های تن اشخاص مطلوب می باشند.این شلوارها مخصوصا لاغری یا این که پرانتزی بودن پاها را تا حد زیادی نهفته می نمایند و استایل خوبی برای مردان می‌سازند.

 

نمایش سلیقه خاص با کفش

درصورتی که در یک ست,پای دو رنگ سرمه‌ای روشن و سفید در میان باشد,رنگ سوم قهوه‌ای روشن خواهد بود.یادتان باشد موقع انتخاب کفش مدل‌هایی را بخرید که با سایر مدل‌های بازار تفاوت داشته باشند ;تفاوت در طراحی,کالا یا این که حتی رنگ.

ال سی وایکیکی ، شیک و اقتصادی

پولوشرتی که برای این ست در نظر گرفته شده,سفید ساده است و سه دکمه روی قسمت یقه دارد که به آن حالتی نیمه‌رسمی می دهد.داشتن پولوشرت‌هایی به رنگ‌های مشکی,سفید و سرمه‌ای باعثمیگردد بتوانید ست‌های متنوعی برای خودتان بسازید.

کت تک مردانه، ضروری برای استایل متفاوت

بعضی لباس‌ها,عناصر اساسی استایل مردانه را تشکیل میدهند.کت تک مردانه یکی‌از این عنصرها است که شمارا خوشتیپ و استایل‌تان را متفاوت میکند.بهتر است کت تک‌تان دو دکمه باشد.کت‌های Double Breasted یا مدل‌هایی که در هر طرف دو دکمه دارند,رسمی‌ترند و به کار استایل نیمه‌‌رسمی نمی‌آیند.

 

رایحه‌ای جذاب برای مردان پرکار

حقیقت این است که رایحه‌ها روی احساسات آدم‌ها تاثیر میگذارند,به همین علت خوب است مردان پر کار سراغ عطرهایی بروند که روی انرژی و انگیزه‌شان تاثیر میگذارد.ادوتویلت مردانه Luna Ross Sport ازبرند پرادا انتخاب خوبی برای این مردان خواهد بود.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن