سبک پوشیدنزنانه

این دو آیتم دوست داشتنی را در کمد لباس زمستانه خود قراردهید.

فصل سرما کم کم از راه میرسد و از هم اکنون باید خود را برای روزهای زیبا اما سرد زمستان آماده کرد. روزهای زیبای بارانی و برفی با داشتن یک استایل جذاب و البته گرم دلنشین تر و لذت بخش تر خواهندشد. هوای سرد حال و هوای افراد را تغییر میدهد و خانم های شیک پوش برای داشتن یک استایل زمستانی شیک تلاش میکنند. بسیاری از خانم ها نه تنها در بیرون بلکه در مهمانی هم لباس های بافت و ضخیم را به لباس های نازک تر ترجیح میدهند. با رعایت چند نکته ساده به یکی از خوش پوش ترین بانوان در زمستان امسال باشید.

راهنمای شیک پوشی با لباس گرم زمستانی

آیتم های دوست داشتنی برای داشتن یک استایل زمستانی شیک

پالتو و بارانی را فراموش نکنید.

پالتو و بارانی، لباس‌های زمستانی شیک و کلاسیکی هستند که وقتی با یک شال و کلاه بافتنی ست می‌شوند، به همراه یک جفت بوت چرمی، یک ترکیب زمستانی فوق‌العاده می‌سازند.

اگر میخواهید یک استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید از پالتو استفاده کنید و برای استایل روزمره و کمی دوستانه تر به جای پالتو میتوانید از کاپشن یا بارانی های گرم استفاده کنید. استفاده از شال گردن و کلاه و جزئیاتی مانند دستکش و اکسسوری جذابیتی دو چندان به استایل زمستانی شیک شما میدهد.

قبل از خرید پالتو، بارانی و کاپشن به این نکته دقت کنید که پالتو را  کی و کجا قرار است بپوشید. گرم بودن و الیاف استفاده در پالتو را بسته به مدت زمانی که در محیط بیرون سپری خواهید کرد و میزان سردی هوای محل زندگی‌تان انتخاب کنید. اگر قرار نیست مدت زیادی، پیاده‌روی کنید و تحرکتان در محیط باز کم است، احتمالا سردتان خواهد شد، پس بهتر است پالتوی گرم‌تری را انتخاب کنید.

جزئیاتی مانند زیپ، دکمه یا کمربند، جیب، یقه و کلاه که باعث محافظت در برابر سرما و باد می‌شوند، را به  دقت چک کنید. اگر آب و هوای محل زندگیان در طول روز تغییر میکند، می‌توانید از پالتوهایی که لایه داخلی آن‌ها قابل جدا شدن است، استفاده کنید. به جنس پالتو و مقدار الیاف پشمی به کار رفته در آن دقت کنید. برای هوای نه چندان سرد، نایلون و پلی استر هم می‌تواند به اندازه کافی گرم باشد.

نکاتی درمورد انتخاب پالتو

  • قبل از خرید فرم اندامتان را در نظر بگیرید.
  • اگر تصمیم دارید در زیر پالتو از پلیور‌های گشاد، شومیز و جلیقه و لایه های بیشتر و ضخیم تر استفاده کنید، برای راحتی بیشتر و داشتن ظاهری متناسب، پالتوهایی با فیت آزادتر را انتخاب کنید
  • به گشادی آستین‌ها توجه کنید.
  • اگر میخواهید مطابق مد پیش بروید قبل از خرید ژورنال ها و مجلات مد را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

شلوار و ساپورت بهترین دوست در روزهای سرد زمستان

با اینکه شلوار های جین ترند هستند و مدتهاست که از مد نمی افتند اما این آیتم در روزهای سرد زمستانی محبوبیت بیشتری دارند. شلوار های جین و ساپورت ها یکی از مهم‌ترین و متنوع‌ترین بخش‌های ظاهر خانم‌هاست.

یکی از جزئیاتی که مدل شلوار را متمایز می‌کند و در راحتی شلوار تاثیرگذار است، طول فاق شلوار است که سه اندازه کوتاه، متوسط و بلند دارد. جین های فاق کوتاه برای استفاده روزمره خیلی راحت نیستند، جین هایی با فاق متوسط پرکاربردترین جین‌ها هستند و جین های فاق بلند حال و هوای قدیمی و وینتج دارند.

یکی از دیگر عواملی  که شلوارهای جین را به واسطه آن می‌شناسیم، الگوی کلی شلوار و فرم دمپای آن است که شامل دمپا، راسته،مام استایل، دمپا گت و… میباشد که بستگی به سلیقه انتخاب میشوند اما خانم ها معمولا جین ها را به دلیل سرما در زمستان برای داشتن یک استایل زمستانی شیک و البته گرم از نوع جذب انتخاب میکنند.

ساپورت ها هم به دلیل گرما و جذب بودن مورد استقبال خانم ها در این فصل قرار میگیرند.

نکاتی در مورد انتخاب شلوار و ساپورت

  • در هنگام خرید به مدل و فرم بدنتان توجه کنید.
  • در هنگاه خرید به راحتی خود توجه کنید و صرفا بر اساس مد لباس نخرید.
  •  اگر می‌خواهید شلوار جین را به همراه بوت و نیم بوت بپوشید، یک شلوار جین راسته کوتاه که دمپای آن کمی بالاتر از لبه ساق نیم بوت قرار می‌گیرد، انتخاب کنید.
  • شلوار های تیره به دلیل اینکه رنگ رابه خود جذب میکنند باعث گرمای بیشتر میشود.
  • اگر رنگ شلوار را تیره تر از لباس و بالا تنتان انتخاب کنید باعث کشیده شدن و بلند قد تر دیده شدن میشوید.

مطالعه بیشتر:

پاییز و زمستان امسال چه کیفی استفاده کنیم؟

این اکسسوری ها را در پاییز و زمستان فراموش نکنید.

چگونه در دوران بارداری شیک پوش بمانیم؟

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن